Usługi celne logistyczne na wschód: Unia Celna (Kazachstan)
Fundacja Łódzki Inkubator Innowacji i Eksportu świadczy szereg usług dedykowanych polskim firmom, które chcą zaistnieć na rynkach zagranicznych. Poniżej przedstawiamy standardowy wachlarz naszych usług. Jesteśmy jednak otwarci na oczekiwania i prośby naszych klientów. Zapraszamy do kontaktu z nami!
- 1. Wyselekcjonowanie bazy potencjalnych klientów
Bardzo ważnym krokiem, mającym zapewnić Państwu sukces eksportowy, jest stworzenie bazy teleadresowej na wybranym rynku. Skonstruowana przez nas baza potencjalnych kontrahentów jest specjalnie wyselekcjonowana pod kątem oferty produktów/usług naszego Zleceniodawcy. Z nami mają Państwo 100% pewności, że znajdziecie odpowiednich klientów!
Zakres prac:
– Stworzenie bazy teleadresowej potencjalnych kontrahentów (ilość rekordów w zależności od potencjału rynku)
– Termin realizacji: od 14 do 30 dni
- 2. Przygotowanie bądź dopasowanie oferty
Usługa polega na stworzeniu/dostosowaniu Państwa oferty do oczekiwań i potrzeb potencjalnych klientów z wybranego rynku.
W skład oferty wchodzi:– Przetłumaczona bądź specjalnie przygotowana dla Państwa strona www
– Cennik produktów/usług w języku rynku docelowego
– Katalog produktów w formacie PDF (ułatwia to jego wysłanie do potencjalnych klientów
Zakres prac:
– Tłumaczenie strony internetowej (do 5 podstron) lub opracowanie specjalnej strony internetowej Państwa firmy dla wybranego rynku zagranicznego dostosowanej do wyszukiwarek rynku zagranicznego:
– witryna z końcówką wybranego kraju,
– wyszukanie najistotniejszych fraz pod kątem pozycjonowania na danym rynku,
– wpisanie wybranych fraz odpowiednio do pozycjonowania do kodu strony (Url, Title, Description)
– Stworzenie katalogu elektronicznego w formacie PDF, w którym scharakteryzowane są podstawowe usługi/produkty (do 10 wybranych produktów/usług) w języku rynku docelowego
– Opracowanie cennika w języku rynku docelowego
– Termin realizacji: od 14 do 30 dni
- 3. Mailing i telefony
Istotą tej usługi jest wysłanie oferty do potencjalnych klientów drogą mailową, a następnie kontakt telefoniczny w celu jej omówienia, weryfikacji potrzeb i przeprowadzenia wstępnych negocjacji handlowych. Nie możemy jednak zapomnieć, że przed rozpoczęciem tych działań konieczne jest wyselekcjonowanie klientów pod kątem produktów/usług Państwa firmy oraz opracowanie atrakcyjnej oferty handlowej w języku rynku docelowego.
Zakres prac:
– Wysłanie maili i nawiązanie kontaktu telefonicznego z określoną liczbą potencjalnych klientów
– Termin realizacji : 14 dni
- 4. Usługi dofinansowane, Wdrożenie ISO, szkolenia
Od 2017 roku Fundacja jest zarejestrowana w Bazie Usług Rozwojowych. Dzięki temu, że zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani i spełniamy określone kryteria, możemy świadczyć profesjonalne usługi doradcze i szkoleniowe, w tym dofinansowane oraz usługi w zakresie wdrożenia i certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami norm ISO, które mogą być sfinansowane ze środków publicznych do wysokości nawet 85%.
- 5. Prowadzenie Korespondencji Mailowej i Kontakt Telefoniczny
Usługa polega na obsłudze korespondencji mailowej (przychodzącej/wychodzącej) w języku obcym oraz prowadzeniu telefonicznych negocjacji handlowych z klientami w celu zdobycia lub obsługi zamówień z rynku docelowego.
Zakres prac:
Obsługa od 10 do 30 tłumaczeń wiadomości e-mail lub rozmów telefonicznych. Maksymalna długość jednego maila wynosi 1 400 znaków ze spacjami, a maksymalny czas 1 rozmowy to 3 minuty
– Termin realizacji: do wyczerpania środków finansowych
- 6. Organizacja Targów
W ramach działań przewidzianych podczas realizacji tej usługi przewidziane są:
– Dobór najodpowiedniejszych dla Zleceniodawcy imprez targowych
– Nawiązanie kontaktu z organizatorem targów i rezerwacja powierzchni wystawienniczej oraz opracowanie dokumentacji z tym związanej
– Znalezienie firm specjalizujących się w zabudowie stoisk
– Wyszukanie hostess oraz tłumacza na stoisko
– Organizacja pobytu przedstawicieli firmy na targach (Uzyskanie wiz, rezerwacja przelotu, hotelu etc).
– Termin realizacji: uzależniony od terminu targów
- 7. Certyfikacja produkcji:
– określenie niezbędnej dokumentacji, umożliwiającej legalny wwóz i sprzedaż towarów na terenie Rosji/Unii Celnej oraz krajach byłego ZSRR;
– wycena certyfikacji;
– kompleksowa obsługa zakończona wydaniem certyfikatu;
– usługa udostępnienia firmy – przedstawiciela na potrzeby przeprowadzenia certyfikacji;
- 8. Przedstawicielstwo na terenie Kazachstanu:
– handlowcy;
– biuro;
– spotkania z kontrahentami;
– showroom;
– magazyny
– organizacja kanałów logistycznych i finansowych
- 9. Badanie rynku
– analiza rynku oraz konkurencji;
– charakterystyka i określenie rynków zbytu;
– porównanie produktów konkurencji oraz cen detalicznych i hurtowych analogicznej produkcji (np. fotografie, ceny produktów znajdujących się w sklepach);
- 10. Usługa Kompleksowego Wprowadzenia Firmy na wybrany Rynek Zagraniczny
Pakiet pięciu usług:
– Wyselekcjonowanie bazy potencjalnych klientów
– Przygotowanie bądź dopasowanie oferty
– Mailing i telefony
– Usługi dofinansowane, Wdrożenia ISO, szkolenia
– Prowadzenie korespondencji mailowej i kontakt telefoniczny