Po co robić analizę rynku?
Analiza rynków rosyjskojęzycznych to pierwszy krok, poprzedzający jakiekolwiek inne działania na wskazanych rynkach. Dzięki takiej analizie dowiadujemy się przede wszystkim: czy nasze wejście na dany rynek będzie miało jakikolwiek sens, czy nasze produkty będą konkurencyjne cenowo, na co zwracają uwagę klienci na danym rynku, czy nasza nazwa dobrze się kojarzy, czy może też należałoby ją dopasować do konkretnego rynku. Badanie rynków rosyjskojęzycznych przeprowadza się, aby dogłębnie przeanalizować wszelkie różnice kulturowe, społeczne, językowe panujące na danym rynku. Ważnym elementem jest także analiza konkurencji na rynkach rosyjskojęzycznych, dzięki której możemy porównać politykę naszej firmy, produkty, cenniki z tymi, obowiązującymi na rynku docelowym. Takie opracowanie minimalizuje ryzyko związane z wejściem na rynek i pomaga obrać odpowiednią strategię.